pirmdiena, 2011. gada 10. janvāris

28.decembris - 4. janvāris

Mani fascinē ģimenes, ko esmu šeit sastapusi :
Ziemassvētkos biju kopā ar Alejandro ģimeni, bijām A Coruņa, 6 māsas ar ģimenēm katru gadu , kā tradīcija pie vienas no māsām rīko ziemassvētku vakariņas, pusdienas un brokastis 3 dienu garumā, pa visu visam dziesmas un dejas , kāršu spēles un sarunas, filmu skatīšanās, bērniem spēles. Visa ģimene kopā gan ziemassvētkos, gan Jaunajā gadā, kad pie vecmāmiņas, kam šogad nosvinēja 90 jubileju, gan arī Reyes –  svētki ar senākām tradīcijām, kā Ziemassvētki Spānijā. Ļoti patīkami pārsteidza, ka ģimene ir ļoti kopīga un saticīga, katram sava loma un pienākumi, kā jau ģimenē pieņemts, vīrieši ir aizvien ir maizes pelnītāji un ģimenes balsts arī vēsturisku tradīciju dēļ, jo kādreiz , nemaz ne tik sen sievietes rūpējās par mājas pavardu un vīrieši tikai strādāja un bija ģimenes uzturētāji, šodien vēl arī tas ir jūtams, īpaši vecvecāku ģimenēs, sievietes kā skudriņas pa virtuvi šiverējas un vīrieši izklaidē viesus, spēlē kārtis, dzied.  Ģimene mani ļoti silti un mīļi uzņēma, kā savējo un tiešām sajutu ģimenes sirsnību un vienkāršību, jo uz atvadām pat prieka asaras mums sariesās. Un tagad varu teikt, ka man ir otra ģimene, galīsiešu ģimene pie kuras jebkurā mīļā brīdī varu braukt ciemos , silta sajūta sirsniņā.
Jaunais gadu sagaidīju ļoti silti, gan laika apstākļu +20, gan sajūtu ziņā ar savu fizioterapeites ģimeni un vecvecākiem no Madrides, mans stresainais noskaņojums un nemierīgā svētku sajūta jau bija pierimusi vai vienkārši jau bija viss vienalga, atnāca atklāsme, ka man ir pietrūkušas meiteņu sarunas un kāds, kas varētu mani saprast un pieņemt tāda, kā esmu.  Vakariņojām ļoti mierīgā un nosvērtā atmosfērā, bet visa trakā svētku drudža, nebija nekādas steigas, baudījām ēdienu, kas ir  tipiski jaunajā gadā – jūras krabi, garneles, zivi vai jēra gaļu, vīnu, sorbertu(citronu saldējums ar šampanieti) , turron, polvorones, jaukas un mierīgas sarunas un skaisti klātu svētku galdu. 12 sekundes pirms jaunā gada ēdām 12 vīnogas par katru sekundi, katru gada mēnesi  skatoties tiešraidi no Madrides, saskandinājām šampanieti un samīļojāmies apsveicot viens otru ar jaunā gada sākumu. Pēc stundas noskatījāmies pārraidi no Kanāriju salām baudot saldumus, jo viņi svin 1 h pēc Spānijas laika. Atvadoties man bija ļoti patīkami, ka vecāki teica, mūsu mājas ir arī tavas mājas un esmu vienmēr mīļi gaidīta. Tā ir vietējo viesmīlība un atvērtība, ģimenes siltums, tas neko nemaksā un ir neatsverami nozīmīgi.
Manas aktivitātes darbā:
Obradoiro de maquillaxe para fin de ano
Obradoiro de broches, pulseras, abelorios
Obradoiro de joga e relaxacion, wi playstation
Deportes
Obradoiro de fotografia

Jaunie izteicieni:

No me rayes!
Habla con mi mano!
Me cunde! Me mola!
Rollo!
Rollete!
Chulo que te cagas!
Hasta el cono!
Miercole!
Este tio es un chrack!
Eres una fantazma!
Cojonudo!
Hasqueroso, que hasco!
Que chungo!
Son guiris!
Pone guapa y sale!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru