svētdiena, 2011. gada 13. februāris

8.februāris


Baigais prieks, ka man apkārt ir tik forši cilvēki, šīs dienas ar Laru manī ienesa gaismu, arī mana galīsiešu ģimene Villa Garcia, visa lielā ģimene. Biju pasēdēt ar Laru kafejnīcā netālu no Samil pludmales un priecājos cik forši, ka vairs nevar smēķēt spāņuki, jo šiem dikten tas patīk, tagad daudz vairāk svaiga gaisa un nav jāiet dušā 3x dienā
Tagad novērtēju savus tuvos vairāk, kā jebkad agrāk varēju iedomāties. Es Jūs ļoti, ļoti.....
Cik interesanti, ka man tagad jāraksta, bet es sāku tulkot no spāņu valodas un sanāk tādi neveikli teikumi, man jau tētuks teica, ka es tā jocīgi tagad latviski runājot hahahha
Dienas secinājums:
Mans dzīvokļa biedrs ir īsts Maltas lācis, kad ierodas mājās uzreiz var dzirdēt brīkšķ un brākšķ, viņš nevar nolikt kādu lietu tā maigi uz galda, reizēm dzied savā nodabā, daudz ēd un guļ, dzied mūsu ģimenes hītu Barbar Straizer ..bet visnotaļ ir baigi foršais čalis, sākumā domāju, kas ar to čali ir? Tāds jokains gan, bet iepazīstot izrādās reāls cracks un lielisks psihologs.


Lācis ar savu truseni un barokli heheJ



Vietējā televīzijā skatos, ka 600 kandidāti grib pieteikties darbam Disneylendā, jam nu ar darbiem šeit ir kā ir, visapkārt daudz bezdarbnieki un jaunieši meklē iespējas ārpus Spānijas, Lara ar taisās uz Franciju braukt strādāt, Alejadro jau par brīvprātīgo darbu LV sācis domāt. Vērtīgs laiks jaunai pieredzei.
Atziņas
-       pamazām un bez steigas
-       justies labi ar sevi, lai kur tu būtu
-       būt mērķītim, uz ko tiekties
Eju satikties ar LaruJbuča..muakJ

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru