pirmdiena, 2011. gada 7. marts

13 februāris-18.februaris


Milestibas diena sajutos ļoti sievišķīgi, mani dzīvokļa biedri mani uzaicināja vakariņās uz Itāļu restorānu un pavadījām mierīgu un romantisku vakaru.
Šīs dienas ar mani ļoti animē Jana un Insa, Laras mamma, Alejandro ģimene, liels paldies viņiem, katru dienu sazinamies, meitenes man uzdavinaja bižutērijas kursus, cik daudz labu cilvēku pasaule, mīlestība virmo ap mani.
Bijām ar bērneļiem uz programmu V televīzijā, atbalstījām skolniekus spēlē, otrā reize tiešā ēterā Galīsijas TV.
Taizemes kultūra ienakusi musu mājās ar Marco labvēlību, viņam šobrīd ir īsta kultūru baudīšana, Francija, Polija, Spānija, Taizeme.
Biju lieliskās meksikāņu vakariņās par godu Moureen dzimšanas dienai, lielākā daļa no kursa bijām, kā jau ierasts katru nedēļas nogali rīkojam ko kopīgu, Jana un Insa katru dienu ar mani animē, bižutērijas kursus par prieku man uzdāvināja, cik jauki bija, pasaule tiešām sadodas rokās, kad tas visvairāk ir vajadzīgs un arī visi labie eņģeļi stāv klāt un sargā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru